Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elisabeth komt terug

3 plaatsers

Ga naar beneden

Elisabeth komt terug Empty Elisabeth komt terug

Bericht  Pahlavi de Ligne do dec 06, 2007 12:24 am

Elisabeth besloot terug te gaan naar het kasteel van haar familie. Ze kon het niet opbrengen nog langer bij de familie van haar man te zijn. Als het al een beetje schemert komt Elisabeth aanrijden per koets. De familie van den Kasteele stond erop dat ze per koets zou vertrekken.

De koets rijdt naar de ingang van het kasteel en stopt. Elisabeth, ongeduldig als ze is, opent zelf de deur van haar koets en komt eruit.. Dan loopt ze op SirRobert af, die al vreemd staat te kijken..

Goedenavond! U herkent me waarschijnlijk nog wel?

Elisabeth kijkt SirRobert glimlachtend aan..
Pahlavi de Ligne
Pahlavi de Ligne

Aantal berichten : 73
Leeftijd : 32
Registration date : 28-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Elisabeth komt terug Empty Re: Elisabeth komt terug

Bericht  Sirrobert do dec 06, 2007 12:34 am

sirrobert die weer genoot van een rustig avondje met een biertje voor het haardvuur, hoort opeens achter zich de poort opgengaan en een koets naar binnen rijden
Goedenavond! U herkent me waarschijnlijk nog wel?

hij had zich al omgedraait, woest van de brutaliteit om zomaar de poort te openen, toen hij vrouwe Elisabeth herkende

hoe haalt u het...
O, bent u het vrouwe, excuses, ik had u niet meteen herkent
komt u verder, ik neem aan dat uw 'mensen' de weg naar de stallen zelf wel kunnen vinden?

sirrobert buigt ligtjes en doet de poort achter Elisabeth dicht

had hij toch bijna de vrouwe beledigt zeg, maar goed, hij was zich wel rot geschrokken
Sirrobert
Sirrobert

Aantal berichten : 50
Registration date : 29-11-07

Bericht  Pahlavi de Ligne do dec 06, 2007 12:22 pm

hoe haalt u het...
O, bent u het vrouwe, excuses, ik had u niet meteen herkent
komt u verder, ik neem aan dat uw 'mensen' de weg naar de stallen zelf wel kunnen vinden?

Elisabeth kijkt SirRobert goed aan. Ze weet ook wel dat ze beter had kunnen aankondigen dat ze zou komen..

Sorry, SirRobert, ik had eerst moeten melden dat ik kwam. Ik had u niet willen laten schrikken.

Ze kijkt om en ziet dat haar 'mensen' zelf al de weg naar de stallen gevonden hebben..

Mijn mensen kunnen het verder zelf wel af denk ik. Weet u of de familie nog in de ridderzaal zit of zijn ze allemaal al naar hun slaapkamer gegaan?
Pahlavi de Ligne
Pahlavi de Ligne

Bericht  Nadia de Ligne do dec 06, 2007 3:07 pm

Nadia komt net terug van een wandeling als ze in de verte een bekende figuur ziet lopen.

Elisabeth ?? Ben jij het echt??

Nadia is zo blij haar dochter te zien dat de tranen van pure blijdschap over haar wangen stromen.

Elisabeth welkom thuis mijn lieve dochter... Maar ben je alleen gekomen? Waar is je man en je zoon?
Blijf je nu bij ons wonen ?

Honderden vragen vliegen door haar hoofd.

Maar kom we gaan snel naar binnen , een lekker glaasje wijn drinken voor de open haard.en dan kunnen we daar verder praten. Emma gaat ook dolgelukig zijn om je te zien . Smile

Nadia geeft Elisabeth een arm en zo lopen ze gezellig samen naar de ridderzaal.

.
Nadia de Ligne
Nadia de Ligne

Aantal berichten : 44
Registration date : 24-10-07

Bericht  Sirrobert do dec 06, 2007 3:16 pm

Sorry, SirRobert, ik had eerst moeten melden dat ik kwam. Ik had u niet willen laten schrikken.

het is al goed hoor, mijn hart kan gelukkig zeer veel hebben Laughing

maar goed, ik zie dat uw moeder u wel verder zal helpen, veel geluk dan maar
Sirrobert
Sirrobert

Aantal berichten : 50
Registration date : 29-11-07

Bericht  Pahlavi de Ligne do dec 06, 2007 3:31 pm

Elisabeth is overdonderd als ze ineens haar moeder achter zich hoort.. Haar moeder stroomt op haar af en geeft haar een dikke knuffel.. Als haar moeder vele vragen begint te stellen probeert Elisabeth antwoord te geven..

Nee mam, ik ben voorlopig alleen gekomen. Mijn zoon wilde op het kasteel blijven van Sebastiaan en Sebastiaan is zelf ontzettend druk.. Ik weet het niet meer.

Daarna wandelt Elisabeth mee met haar moeder naar de ridderzaal. Toch voelt Elisabeth zich niet zo goed, maar probeert dit niet te laten merken aan haar moeder..

Terwijl ze mee loopt met haar moeder, kijkt ze nog even om naar SirRobert en lacht vriendelijk naar hem..
Pahlavi de Ligne
Pahlavi de Ligne

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen