Sebastiaan komt Elisabeth opzoeken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sebastiaan komt Elisabeth opzoeken
Sebastiaan komt van een lange tocht aan bij de poorten van het kasteel van de Ligne. Halt roept een bewaker en zegt:'Wie bent u?' Ik ben Sebastiaan de echtgenoot van Elisabeth. Waar kan ik haar vinden?
Sebastiaan- Aantal berichten : 13
Registration date : 13-11-07
Re: Sebastiaan komt Elisabeth opzoeken
Elisabeth ziet haar man al aankomen.. Dolgelukkig rent ze met haar dikke buik naar de poort. Eigenlijk moet ze niet zo hard lopen. Ze is tenslotte zwanger. Maar het kan haar niet schelen en vliegt haar man in de armen.
Lieve schat! Ik heb je zo gemist! Kom snel mee naar binnen.. het is koud buiten! Hoe was je reis?
Lieve schat! Ik heb je zo gemist! Kom snel mee naar binnen.. het is koud buiten! Hoe was je reis?
Pahlavi de Ligne- Aantal berichten : 73
Leeftijd : 32
Registration date : 28-10-07
Karateboyke hoort opeens een iets vreemde stem. Hij gaat naar de poort en ziet zijn nichtje in de arme vliegen van die man. Karateboyke denkt: Dat zal vast sebastiaan zijn. Hij gaat naar de man en schudt de hand van de man.
Dus u bent Sebastiaan, neem ik aan?
Welkom op het mooie kasteel van de familie: De Ligne
Waarom komt u niet meer naar de ridderzaal? Dan kan Elisabeth u voorstellen aan de ander familieleden!
Karateboyke zegt dan heel stil
En ook uw schoonvader: Ghis
Dus u bent Sebastiaan, neem ik aan?
Welkom op het mooie kasteel van de familie: De Ligne
Waarom komt u niet meer naar de ridderzaal? Dan kan Elisabeth u voorstellen aan de ander familieleden!
Karateboyke zegt dan heel stil
En ook uw schoonvader: Ghis
Xeado was een wandeling rond het wonderschone domein aan het maken, toen hij in de verte zen broer Alwijn zag lopen. Xeado is altijd in voor een grapje en wil zen broer doen schrikken, maar plots ziet hij dat Alwijn samen met ELisabeth met een vreemde zit te praten.
Goeiemorge allen, u moet Sebastiaan zijn. Hartelijk welkom op het kasteel. Ik ben Xeado De Ligne, nonkel van uw vrouw. Waarom staan jullie nog buiten. Volgt u Alwijn naar de ridderzaal? ik ga eerst nog even men wandeling afmeken, ik kom wel wat later.
Het was aangenaam kennis met u te maken. Tot straks.
Xeado schudt de hand van Sebastiaan en vervolgt zen weg richting de tuin.
Goeiemorge allen, u moet Sebastiaan zijn. Hartelijk welkom op het kasteel. Ik ben Xeado De Ligne, nonkel van uw vrouw. Waarom staan jullie nog buiten. Volgt u Alwijn naar de ridderzaal? ik ga eerst nog even men wandeling afmeken, ik kom wel wat later.
Het was aangenaam kennis met u te maken. Tot straks.
Xeado schudt de hand van Sebastiaan en vervolgt zen weg richting de tuin.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: