Thopen komt aan
+2
Nadia de Ligne
Thopen
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Thopen komt aan
Na naar de weekelijkse mis te gaan, pakte Thopen samen met zijn echtgenote Kneusje hun koffers in. Ze hadden van Heer Ghislenus zelf een bericht gekregen, dat Thopen een afstameling bleek te zijn van de 'De Ligne'-familie. Na een lange doch indrukkende rit komt Thopen alleen aan aan het kasteel. Zijn vrouw was een beetje in paniek geslagen, toen ze het huis ongekuist achter moest laten en met als gevolg dat ze spontaan is beginnen poetsen.
Dag heer Poortwachter,
mijn naam is Thopen en ik ben woonachtig te Leiden. Ziehier mijn uitnodiging van Heer Ghislenus zelve, met de verklaring dat ik een afstameling ben van de 'De Ligne'.
Thopen toont het perkament met trots en lacht vriendelijk naar de poortwachter.
Dag heer Poortwachter,
mijn naam is Thopen en ik ben woonachtig te Leiden. Ziehier mijn uitnodiging van Heer Ghislenus zelve, met de verklaring dat ik een afstameling ben van de 'De Ligne'.
Thopen toont het perkament met trots en lacht vriendelijk naar de poortwachter.
Thopen- Aantal berichten : 9
Registration date : 25-11-07
Re: Thopen komt aan
Nadia ziet Thopen al van ver aankomen en haast zich naar de poort.
Welkom Thopen ,
Ghis zal je zo dadelijk ook wel verwelkomen.
Kom even mee in het poortwachterhuisje daar is het warmer en kan je een lekkere mok gloeiend hete thee krijgen terwijl we op hem wachten.
Welkom Thopen ,
Ghis zal je zo dadelijk ook wel verwelkomen.
Kom even mee in het poortwachterhuisje daar is het warmer en kan je een lekkere mok gloeiend hete thee krijgen terwijl we op hem wachten.
Nadia de Ligne- Aantal berichten : 44
Registration date : 24-10-07
Ziet dat er weer beweging is aan de poorten.
Thopen! Blij dat u het gevonden hebt. En... Uw vrouw is er nog niet?
Maar kom verder, kom verder. We hebben nog wat te bespreken... Over een glaasje of meer rode wijn.
Thopen! Blij dat u het gevonden hebt. En... Uw vrouw is er nog niet?
Maar kom verder, kom verder. We hebben nog wat te bespreken... Over een glaasje of meer rode wijn.
Ghislenus de Ligne- Admin
- Aantal berichten : 118
Registration date : 24-10-07
Nadat Thopen zich eerst wat heeft kunnen opwarmen in het poortershuisje op aanraden en in het gezelschap van Nadia, ontmoet hij eindelijk Heer Ghislenus.
Nee, onze excuses. Ze wil er zeker van zijn, dat ons domiciel er proper bij ligt, zodat de buren niet klagen.
Vervolgens stapte Thopen mee met het model-koppel bij uitstek.
Nee, onze excuses. Ze wil er zeker van zijn, dat ons domiciel er proper bij ligt, zodat de buren niet klagen.
Vervolgens stapte Thopen mee met het model-koppel bij uitstek.
Dag Thopen, Ik ben blij je nog eens te zien.
Het is geleden van diploma uitreiking van advocaat, denk ik?
Karateboyke pakt een glas rode wij, en drinkt deze op (de wijn hé)
Het is geleden van diploma uitreiking van advocaat, denk ik?
Karateboyke pakt een glas rode wij, en drinkt deze op (de wijn hé)
Sonho hoort op de gang een ekende stem met heer Ghislenus praten.
Hij loopt naar ze toe en ziet Thopen staan.
Nou, daar hoeft u en uw vrouw niet bang voor te zijn hoor, want de 'buren' zijn ook hier.
Wat leuk om u hier nu te treffen.
Hij loopt naar ze toe en ziet Thopen staan.
Nou, daar hoeft u en uw vrouw niet bang voor te zijn hoor, want de 'buren' zijn ook hier.
Wat leuk om u hier nu te treffen.
sonho- Aantal berichten : 57
Leeftijd : 56
Registration date : 11-11-07
Welkom Thopen. Misschien wordt het tijd dat we met zijn allen naar de Ridderzaal gaan voor een goed glas wijn? Dat lijkt me beter dan hier te staan verkleumen bij die poort.
Zonder op een reactie te wachten gaat Julius Victor de Ligne zijn familieleden voor naar de Ridderzaal.
Zonder op een reactie te wachten gaat Julius Victor de Ligne zijn familieleden voor naar de Ridderzaal.
Dat lijkt me een prima plan. Ik hoop trouwens dat uw vrouw ook snel aankomt.
En Sonho loopt direct achter Julius aan naar de Ridderzaal.
En Sonho loopt direct achter Julius aan naar de Ridderzaal.
sonho- Aantal berichten : 57
Leeftijd : 56
Registration date : 11-11-07
Thopen bedankt alle familieleden en is aangenaam verrast door het warme gevoel dat deze mensen hem geven. Vervolgens volgt hij de familie naar de Ridderzaal.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: