Aankomst Sebastiaan
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aankomst Sebastiaan
Het is middernacht tegen dat Sebastiaan aankomt. Zijn paard is aan het zweten en hijzelf is doodop. Hij heeft de hele dag gegaloppeerd met af een toe een kleine pauze om zijn paard te laten drinken. Maar dit is nu niet zijn grootste zorg.Waar is Elisabeth vraagt Sebastiaan aan de wachters. Ik moet haar spreken ik ben haar man!
Sebastiaan- Aantal berichten : 13
Registration date : 13-11-07
Re: Aankomst Sebastiaan
midden in de nacht hoort sirrobert opeens gebons tegen de poort, gevolgt door geroep
eerst denkt hij dat hij het zich gewoon verbeelt heeft, wie gaat er nou midden in de nacht op reis, maar als hij het nog een keer hoort staat sirrobert toch maar op om even te kijken
moeizaam de slaap uit zijn ogen wrijvend doet hij zijn ochtendjas aan en stapt de koude avond lucht in
als hij het luikje in de poort opendoet ziet hij de heer sebastiaan staan
aangezien zijn brijn nog slaapt moet hij even nadenken voordat hij hem herkend als zijne de man van vrouwe elisabeth, maar na enkele minuten doet hij toch de poort open
mense kinderen zeg, wat bezielt u om op dit uur aan te kloppen?
uw vrouw zal waarschijnlijk liggen slapen in haar kamer rond dit uur, u kunt als u wilt wel even in het wachtershuisje wachten tot het licht wordt en de familie opstaat
eerst denkt hij dat hij het zich gewoon verbeelt heeft, wie gaat er nou midden in de nacht op reis, maar als hij het nog een keer hoort staat sirrobert toch maar op om even te kijken
moeizaam de slaap uit zijn ogen wrijvend doet hij zijn ochtendjas aan en stapt de koude avond lucht in
als hij het luikje in de poort opendoet ziet hij de heer sebastiaan staan
aangezien zijn brijn nog slaapt moet hij even nadenken voordat hij hem herkend als zijne de man van vrouwe elisabeth, maar na enkele minuten doet hij toch de poort open
mense kinderen zeg, wat bezielt u om op dit uur aan te kloppen?
uw vrouw zal waarschijnlijk liggen slapen in haar kamer rond dit uur, u kunt als u wilt wel even in het wachtershuisje wachten tot het licht wordt en de familie opstaat
Sirrobert- Aantal berichten : 50
Registration date : 29-11-07
Re: Aankomst Sebastiaan
Nee sorry ik moet nu door! Het is dringend. Laat me door aub.
Sebastiaan- Aantal berichten : 13
Registration date : 13-11-07
Soortgelijke onderwerpen
» Sebastiaan komt Elisabeth opzoeken
» Aankomst Dolina
» aankomst Pilske van Eckhardt
» Aankomst Sjnoel de Gilraen
» Aankomst Dolina
» aankomst Pilske van Eckhardt
» Aankomst Sjnoel de Gilraen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: