aankomst Pilske van Eckhardt
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
aankomst Pilske van Eckhardt
Een koets komt aan bij het kasteel. Op de zijkant staat het blazoen van Haastrecht. De koets stopt voor de deur en de koetsier stapt af. Hij opent de koets zodat de passagier kan uitstappen.
Pilske stapt uit en stapt naar de wachter.
Halt! Wie daar?
Gegroet beste man. Mijn naam is Pilske van Eckhardt, Heer van Haastrecht, burgemeester van Leiden. Elisabeth nodigde me uit voor het kerstdiner.
Pilske wacht geduldig af tot hij binnen mag.
Pilske stapt uit en stapt naar de wachter.
Halt! Wie daar?
Gegroet beste man. Mijn naam is Pilske van Eckhardt, Heer van Haastrecht, burgemeester van Leiden. Elisabeth nodigde me uit voor het kerstdiner.
Pilske wacht geduldig af tot hij binnen mag.
Re: aankomst Pilske van Eckhardt
sirrobert luistert naar de verklaring van heer pilske en doet snel de poort open zodat de koets naar binnen kan
kom binnen heer, ik denk dat ze in de eetzaal zit, die kant op en dan de 5de deur rechts
u kunt uw koets in de stallen laten zetten, hier het pad over en dan aan de overkant van de tuinen
kom binnen heer, ik denk dat ze in de eetzaal zit, die kant op en dan de 5de deur rechts
u kunt uw koets in de stallen laten zetten, hier het pad over en dan aan de overkant van de tuinen
Sirrobert- Aantal berichten : 50
Registration date : 29-11-07
Aelwijn hoort lawaai aan de poort en gaat er naartoe.
Hij ziet daar een goede vriend van hem, toen hij nog in Leiden woonde.
Dag Pilske,
Hoe gaat het met je?
Hij ziet daar een goede vriend van hem, toen hij nog in Leiden woonde.
Dag Pilske,
Hoe gaat het met je?
Bedankt beste wachter.
Pilske wandelt verder, terwijl de koetsier de koets in de stallen plaatst. De koetsier neemt zijn krant en begint er rustig in te lezen. Dit zou wel lang kunnen duren...
Dan ziet Pilske een oude bekende op hem aflopen. Het is Aelwijn.
Hallo Aelwijn. Met mij is alles goed hoor. Zou je me willen begeleiden naar het kerstdiner? Ik ben hier voor het eerst.
Pilske wandelt verder, terwijl de koetsier de koets in de stallen plaatst. De koetsier neemt zijn krant en begint er rustig in te lezen. Dit zou wel lang kunnen duren...
Dan ziet Pilske een oude bekende op hem aflopen. Het is Aelwijn.
Hallo Aelwijn. Met mij is alles goed hoor. Zou je me willen begeleiden naar het kerstdiner? Ik ben hier voor het eerst.
Tuurlijk, Volgt u mij maar, heer!
Tuurlijk, Volgt u mij maar, heer!
Elisabeth hoorde Pilske al aankomen.. Ze rent naar beneden toe en trekt snel een mantel aan. Dan loopt ze naar buiten toe en ziet Pilske al in het bijzijn van andere familieleden.
Ah, Pilske! Fijn dat je hebt kunnen redden!
Elisabeth geeft Pilske een dikke knuffel en vergezelt hem dan mee naar binnen..
Ah, Pilske! Fijn dat je hebt kunnen redden!
Elisabeth geeft Pilske een dikke knuffel en vergezelt hem dan mee naar binnen..
Pahlavi de Ligne- Aantal berichten : 73
Leeftijd : 32
Registration date : 28-10-07
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: